Zoey42's bookshelf: read

Fools Die
Omerta
The Honey Badger
Africký príbeh lásky: Láska, život a slony
Platypus Police Squad: The Frog Who Croaked
The Honeymoon Cottage
Dead of Eve
The Book Thief
The Tourist
Charlieho malé tajomstvá
Death Ain't But A Word
The Hours
Labyrinth
Námestie svätej Alžbety
Vita
Za vyšným mlynom a iné prózy
Jonathan Livingston Seagull
Cancer Ward
Ako chutí moc
Vidím to, co vrah


Zoey42's favorite books »

nedeľa 15. apríla 2012

Update - 15.4.2012

Ahojte!

V priebehu dnešného dňa by som chcela na GoodReads zverejniť moju recenziu na The Wind Of Life- The Flyers (v angličtine, dúfam, že to aspoň niekto pochopí :))

Ďalej by som chcela motivovať tých , ktorí nevyhrali v nejakej súťaži a preto uvediem svoje výhry za tento týždeň:

                                                                (e-book, v súťaži na tomto blogu)


 (moja prvá výhra z GoodReads - skutočná knižka, nie e-book :) Knižka je zaradená v kategóriách ako poézia, filozofia, psychoanalýza, politika..čo nie je celkom môj žáner, ale veľmi sa na ňu teším. Autor mi napísal tiež veľmi milý list - dokonca pár viet po slovensky :) )

A určite omrknite nový blog (Historian's Diary) mojej kamošky Alexx (poviedky z prostredia Vampire Diares, zaujímavé články o knihách, histórii a ešte oveľa viac): 
 

 P.S.1: Po kliknutí na podčiarknuté slová  sa dostanete priamo na stránky, kde som vyhrala a po kliknutí na obrázky sa dostanete na stránku knihy na GoodReads.

P.S.2: Za odmenu , že ste sa dostali až sem : na SmashWords si môžete zdarma stiahnuť e-book Between The Land And The Sea, ak pri kupovaní zadáte kupónový kód FM28V. (Najprv sa tam ale musíte zaregistrovať.)

2 komentáre:

I do love reading your comments here so give me a shout. Thank you for reading my post!