Zoey42's bookshelf: read

Fools Die
Omerta
The Honey Badger
Africký príbeh lásky: Láska, život a slony
Platypus Police Squad: The Frog Who Croaked
The Honeymoon Cottage
Dead of Eve
The Book Thief
The Tourist
Charlieho malé tajomstvá
Death Ain't But A Word
The Hours
Labyrinth
Námestie svätej Alžbety
Vita
Za vyšným mlynom a iné prózy
Jonathan Livingston Seagull
Cancer Ward
Ako chutí moc
Vidím to, co vrah


Zoey42's favorite books »

piatok 3. augusta 2012

Výhra v súťaži - Sweet Little Lies

A tu je tá spomínaná výhra: Sweet Little Lies (Lauren Conrad). Vyhrala som na českom blogu (o mundo da Teresinha), čo nie je také bežné a knižka mi prišla doslova expresne. Takže týmto sa chcem poďakovať Teresinhe, ktorá okrem toho, že má skvelý blog, zorganizovala túto super súťaž. (Súťažilo sa o 5 úžasných kníh: Sweet Little Lies, Anna and the French Kiss, Shatter Me, The Fallen, Lament) 






4 komentáre:

  1. Wow... na to sa ani nič iné nedá povedať.... tá kniha je nádherná, krásna, oslnivá a ešte neviem aká... gratulujem. A čo sa týka vypožičaných kníh, tiež by som si vedela vybrať:-) Hostiteľa mám v pláne dlho a tie ostatné by som neodmietla... Opäť gratulujem k certifikátu, práci (???) a dúfam, že si sa niekde s Alexx nehádzala o steny kvôli autoškole. No počkaj, ešte pánovi komisárovi naložíme... :-((( Dúfam, že sa konečne v pondelok uvidíme, lebo mňa tu doma porazí ale mám aj toľko noviniek (no, aspoň pár) že sa mi ústa asi nezavrú.... :-P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nie Majka, nehádzala :D zapíjali sme to koktejlmi :)
    Len tak ďalej Zoey... výherné ťaženie pokračuje..gratulujem :)

    OdpovedaťOdstrániť

I do love reading your comments here so give me a shout. Thank you for reading my post!